pátek 24. ledna 2014

TheOnlyLuca


Když jsem procházel komentáře pod videi, všiml jsem si, že pod videoklipem Sebastiana Matta je komentář od této youtuberky. Její kanál se jmenuje TheOnlyLuca. Nejúspěšnější video "strippin´" má 22 mil shlédnutí. Žije v New Yorku, a její videa mají hlavní cíl. Ukázat postavu (resp. prsa). Já z pohledu homosexuála obdivuji i mluvený obsah. A strašně moc se mi líbí např toto video, kde vaří zemlbábu :DDDDD




Na své fb stránce jsem moc informací nenašel. Ale podle některých videí tipuji, že jí je asi 20, nebo 22. Studuje vysokou školu a cestuje. Má úžasný vkus na oblečení, vždy perfektně upravené vlasy a neuvěřitelně ostrý obraz. 

Stejně, jako jsem já dělal videa o "fufinkách" a vaginální plísni, tak se TheOnlyLuca rozhodla také natočit video o vagínách. Resp. o přírodních útvarech, které vagíny připomínají.
(zde video)


Nadchlo mě, že takto úžasná a úspěšná youtuberka vůbec našla můj Youtube kanál. Takže přiznávám že jí odebírám. Pokud tě taky nadchly její videa, tak tady najdeš její kanál :)

3 komentáře:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=BdOUdRnwDHY&feature=player_embedded
    Má stejný banán, jako ty :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kozyyy <3.<3 Miluju jí <3

    OdpovědětVymazat