pátek 28. března 2014

Gay tutoriál

Tak jsem gay. A co teď? ...

Je k pláči/smíchu (nemohu se rozhodnout), že na internetu visí desítky ... stovky ... možná tisíce článků na téma "jak léčit homosexualitu", nebo videa, kde extremisté útočí na gaye, nebo je mučí. Ale NIKDE vám nikdo nedá návod na to, co máte dělat, když zjistíte, že jste gay. Prostě se najednou se vším musíte poprat sami, nebo musíte poprosit staršího gaye, aby vás provedl gay světem. Teď tím průvodcem budu já...

  1. Nejdříve COMING OUT. Jak řekl jeden můj kamarád: "Nejdřív to o vás ví vaše kámoška, pak vy, a až nakonec zbytek světa". V první řadě potřebuješ svojí holčičí kamarádku, která tě bude doprovázet poprvé do gay baru, bude utírat slzy po prvním rozchodu, a bude tu pro tebe, když jí budeš potřebovat. A dodá ti sílu se přiznat. Nejdříve tedy asi rodině (pokud tvojí rodiče nemají rádi gaye, tak vynecháme), a potom asi nejlepší přátelé. Ostatním může být jedno s kým spíš. Ale kámoška by to měla vědět. 
  2. Potom, co ses přiznal, a máš svojí kámošku, tak potřebuješ znát momentální dění v gay scéně. Doporučuji si nejdřív přidat na facebooku stránky gay klubů, které máš v okolí. Sleduj co se v nich děje, a až se začneš trochu orientovat, tak bude tvůj první večer v gay baru pohodlnější.
  3. Asi budeš toužit po vztahu, a nebo prostě po tom to s někým zkusit. Pokud v okolí nikoho neznáš, kdo by byl taky gay/lesba, tak si založ účet na seznamce. A každá nabízí něco jiného. 4boys.cz má hodně mladé kluky, kteří si prochází tím samým, co ty. iBoys.cz má největší databázi starých plešatých dědečků, kteří si nikdy nikoho nenašli. Ale jsou tu i medvídci a úchyláci. NaKluky.cz je určeno pro "gay pokročilé". Nabízí i hromadu článků, rozhovorů, chat roomů, rozšířené profily, které obsahují i takové detaily, jako je například oblíbený nápoj, nebo oblíbená kuchyně (česká, čínská, italská....). Nejde říct, která seznamka je lepší, protože v každé si každý najde to svoje. Jen mám pocit, že iBoys.cz už trochu umírá. Je tu už asi 10 let, a nikdo nový. Já jsem utekl hned, jak jsem mohl.
  4. My, gayové, máme jednu obrovskou raritu, kterou nemá nikdo jiný. Ani lesbičky, ani heterosexuálové...nikdo. U nás má každý gay každého gaye na facebooku v přátelích. Rozpoznávací znamení, že ten pěkný kluk, který si vás chce přidat je gay je to, že má společné přátele právě gaye. Takže se připojte ke gay stránkám (přiznání gayů, gay láska, lesby sobě ....), a přidej si lidi, kteří komentují hezké obrázky. Alespoň dobré téma na první pokec.
  5. PRVNÍ NÁVŠTĚVA GAY BARU !!! Když už trochu znáš svou komunitu, znáš i pár lidí, tak to chce vyrazit od počítače ven. Například pražské gay bary nabízí víc, než jen tanec a alkohol. Najdeš tu i travesty night, striptýz, karaoke, soutěže ... Nejlépe uděláš, když tě poprvé, a možná i párkrát potom doprovodí tvá nejlepší kamarádka. Pro jistotu. 
  6. Určitě si najdi i lesbické kamarádky. Je dobré vědět jak vypadá i jejich svět, a jaké řeší ony problémy. Nikdy není k zahození vědět o kousek více. 
  7. AŤ JSI HRDÝ NA TO, ŽE JSI GAY SEBEVÍC, JE NEBEZPEČNÉ NA SEBE PŘÍLIŠ POUTAT POZORNOST. HROZÍ, ŽE TI NĚKDO MŮŽE UBLÍŽIT. NENÍ NA ŠKODU SI NAJÍT KAMARÁDA, KTERÝ TĚ MŮŽE OCHRÁNIT.
  8. Největším problémem, který, jako gay-nováček, budeš řešit asi je, že se budeš cítit strašně odlišně. Jako bys byl jediný gay na planetě. Právě proto je fajn, když máš s kým si procházet tohle období hledání. Pro mě to byla moje kamarádka, která přišla na to, že je lesbička rok po mě. Strašně moc ti to pomůže.
  9. Párkrát se mi stane, že mi někdo, kdo si prochází vlastním uvědomováním své orientace napíše, že chce prostě zapadnout mezi gaye, a co si má obléknout. Jsou to víceméně stereotypy. Tak to nefunguje. Gayové většinou nenosí make up (pokud nemají akné, kruhy pod očima, a nebo nejsou fest feminní typ). Jediné, co doporučím je, že bych si do gay klubů, na gay pochod Prague pride a podobné gay akce vzal co možná nejlepší oblečení. Třeba nějakou alespoň průměrnou značku. A dobrý design. Pro mě je třeba důležitější jak to oblečení vypadá, než značka. A rozhodně žádné fleky, zmačkané části, díry, absolutně se nehodící barvy, a to nejhorší, co můžeš v gay společnosti řict je: "Nemám peníze"
  10. A jako poslední rada. Když už máš kamarády, oblékáš se dobře (aby si o tobě nemysleli, že jsi socka, protože gay komunita je jedna velká drbárna), máš už i kluka, tak si pamatuj, že nesmíš mluvit o jakémkoliv ze svých ex, kolik jsi měl kluků, že jsi panic, co máš za úchylky....atd Spíš tomu nechat volný průběh...
  11. A hlavně si ujasnit, jestli jsi AKTIV, a nebo PASIV. Pak je ještě varianta VERZATIL. Jde o sexuální roli. A to nejen tedy v posteli. Aktiv je ten dominantní, který rád rozhoduje, a je to ten, který šuká. Pasiv je spíš submisivní (v podřízené roli), je víc holčičí typ, nosí víc obtažené oblečení a je to ten, který se nechává šukat. A na posledním místě je verzatil. Ten může být oboje. Většinou ale stejně inklinuje spíš k jedné straně, ale nevadí mu být na obou pozicích. Jakmile tohle všechno víš, tak se nemusíš bát vyjít ven, a být plnohodnotný gay.

Zapomeň prostě na to, že "prý" abys byl gay, tak musí nosit GUCCI, PRADA LOUIS VUITTON...atd. Nebo nosit make up, mluvit holčičím hlasem, nosit růžovou, a nebo nosit kabelku, a oblékat se jako žena (tomu se říká transgender). Takže buď jaký chceš. Klidně drsný a mužný jako dřevorubec, a přitom se klidně nechej vojet. Je to na tobě. Držím palce. 

4 komentáře:

  1. Donedávna jsem si myslel že jsi kretén a bylo zajímavý zjistit že to tak není. Ale trvalo mi, než jsem tě pochopil. Nechceš někdy pokecat osobně?

    OdpovědětVymazat
  2. Vynikající článeček, z nějž plynou reálná fakta. Sám jsem si jimy taky prošel. Je velice pozitivní to jsi to zde výborně a jednoduše popsal. Pomůžu totiž dalším ostatním, což si velice cením.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Honzo, už vím co je v tobě, ty jsi ten kluk, který se uspěchal hodně brzy a prozradil to světu že je homosexuál, a tím nás ty varuješ aby jsme to neudělali, v tobě není problém, ale problém je v Heterosuxuálech, oni nás omezují, myslím si kdyby to poznali na naší kůži, nemůžeme mít pořádné svatby ani ty děti. I když každý má právo na svou krásnou rodinu. Sám jsem homosexuál, dřív jsem se styděl za tebe, ale dnes se to změnilo, jsi fakt dobrý kluk :-) Zajímalo by mě proč jim to tak vadí to Homosex. Jak to řekla moje BFF ,,Život máme jen jeden, tak si ho chceme udělat co nejhezčí"

    OdpovědětVymazat